4 Eylül 2014 Perşembe

Doğuştan Zayıf, Kilo Problemi Olmayan İnsanların Duymaktan Bıktığı 17 Cümle

1. "Hiç yemek yemiyor musun ya?"

www.buzzfeed.com
Sandığından çok.

2. "Bir deri bir kemik kalmışsın!"

www.buzzfeed.com
Hep böyleyim.

3. "Gün içerisinde öğün falan mı atlıyorsun?"

www.buzzfeed.com
Yoo.

4. "Şu hale bak kaburgaların sayılıyor."

www.buzzfeed.com
Sayma?

5. "Hiç sağlıklı değil ama bu ne."

www.buzzfeed.com
Ben bayağı sağlıklı hissediyorum valla.

6. "Haksızlık ya hiç uğraşmadan zayıf olabilmek."

www.buzzfeed.com
Ben Allah'ın bir mucizesiyim.

7. "Yeme bozukluğun falan var mı cnm?"

www.buzzfeed.com
Te allam.

8. "Yoldaki ızgaralardan falan içeri düşmeyesin? Ya da rüzgarda uçma tehliken yok mu?"

www.buzzfeed.com
Heheh, ilahi.

9. "Kemik torbası."

www.buzzfeed.com

10. "Oha bileklerin çoooook ince! Kırılacak lan!"

www.buzzfeed.com

11. "İyi olduğuna, depresyonda falan olmadığına emin misin?"

www.buzzfeed.com

12. "Minyonsun ya, çocuklara benziyorsun."

www.buzzfeed.com
I ain’t mad.

13. "Bir gün ben de senin gibi zayıf olacağım."

www.buzzfeed.com
E hadi inş.

14. Kadınlar için : "Kadın dediğin balık etli olur biraz, kıvrımlı."

www.buzzfeed.com
E ne yani kadın değil miyim ben şimdi?

15. Erkekler için : "Biraz ağırlık çalış oğlum iskeletor gibisin."

www.buzzfeed.com
Çalışmadığımı ne biliyorsun lan dangalak?

16. "Neee!? Spor salonuna mı gidiyorsun? İhtiyacın yok ki!"

www.buzzfeed.com
Sağlıklı olmak istemek suç mu?

17. "Hamburger falan ye, bol kalorili şeyler."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder